5 Nisan 2014 Cumartesi

How I Met Your Mother - TV Series (2005-2014)

Evet, "How I Met Your Mother" (HIMYM)'ın son bölümünün (9. sezon Epizot 23-24) yayınlanmasıyla, dokuz yıllık bir serüven de sona erdi :). Başlayıp bitirdiğim seriler arasında (yalnızca Dexter vardı zaten) artık bu serinin de yer aldığını belirteyim öncelikle. Diğer bir husus da, neden olduğunu bilmiyorum ama Amerikan sitcomlarını seviyorum! Belki çok kafa yormaya gerek olmadığı ve eğlenceli olduğu içindir. Günün/haftanın yorgunluğuna iyi geliyor. Ayrıca genellikle bölümleri 20-25 dakikadan ibaret olduğu için pek yormadan hap gibi izleyip başka bir şey yapabiliyorsunu (uyubilirsiniz mesela). HIMYM; kahramanlardan birinin ("Ted Mosby")'nin çocuklarına anneleriyle nasıl karşılaştığının hikayesini anlatırken (2030 yılı) bir grup arkadaşı ile günümüzde (2006-2014) başından geçenlerin hikayesidir. Farklı bir espri anlayışı olan serinin oyuncuları da kendilerine özgü tarzları sayesinde pek çok ödül almış (Alyson Hannigan, Favorite TV Comedy Actress, HIMYM, Favorite Network TV Comedy, Neil Patrick Harris, Favorite TV Comedy Actor).

Son bölümü izlediğimde biraz boşlukta hissetmedim değil. Neden böyle oldu? Dizinin son sezonunu bekleyen kişilerin de bu finali beğenip beğenmediklerinden emin değilim ancak benim umduğum gibi olmadı. Her biten şeyin sonunu eleştirmek zorunda mıyım bilemedim :) Yine de hüzünlendim. Umarım siz sevmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder